Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Έναρξη παραγωγικής λειτουργίας της διαδικτυακής υπηρεσίας «Μαζική άντληση στοιχείων περιοδικών δηλώσεων ΦΠΑ παρελθόντων ετών για τη βεβαίωση τέλους επί των ακαθαρίστων εσόδων ή/και παρεπιδημούντων από τον αρμόδιο Δήμο»

Σε συνέχεια της Απόφασης με αριθμ. πρωτ. ΔΥΠΗΔΕΔ ΣΤ’ 1154849 ΕΞ 2023/14.12.2023 της Προϊσταμένης της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της ΑΑΔΕ, σας ενημερώνουμε για τα εξής:

  • Από τις 10.07.2024 είναι εφικτή η χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας μέσω της οποίας, πιστοποιημένοι υπάλληλοι των δήμων έχουν τη δυνατότητα μαζικής άντλησης στοιχείων που αφορούν στα ακαθάριστα έσοδα επιχειρήσεων, οι οποίες δραστηριοποιούνται εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου σας.
  • Τα σχετικά στοιχεία αφορούν τα προγενέστερα έτη από το τρέχον έτος χρήσης και είναι όμοια με εκείνα που μέχρι σήμερα χορηγούντο από την ΑΑΔΕ στους Δήμους, κατόπιν σχετικού αιτήματος.
  • Σημειώνουμε ότι αιτήματα που αποστέλλονται από τούδε και στο εξής στην ΑΑΔΕ, καθώς και όσα τυχόν παραμένουν σε εκκρεμότητα, νοούνται ως μη υποβληθέντα και οι Δήμοι πρέπει να αντλήσουν τα στοιχεία που επιθυμούν μέσω της συγκεκριμένης διαλειτουργικότητας.
  • Αναφορικά με τον τρόπο σύνδεσης, πιστοποίησης και χρήσης της εν λόγω πλατφόρμας, οι δήμοι μπορούν να απευθύνονται στην ΚΕΔΕ, καθώς η διαλειτουργικότητα διενεργείται μέσω του Κόμβου Διαδικτυακών Υπηρεσιών govHub.